Friday, July 3, 2015

150703 Suzy IG Update

이제야 올려서 미안해요!
팬분들이 주신 #데뷔5주년 기념 선물
축축! 행복합니다 여러분들 덕분에 
같이 가요 손잡구 룰루랄라

#데뷔5주년 선물 고마워요!!!!
팬분들이 주셨어요 #팬부심
깨알#해바라기 센스ㅋㅋㅋㅋㅋ


#데뷔5주년 
#5년생 석류나무 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
#센숮 #팬부심 #물 잘줄게용 
#알라뷰

Sorry for the late message😘I'd like to thank you all for your wonderful and sweet gift for our 5th year debut anniversary!!! I'm always so happy because of you guys. Love you lots💜💛💛💚@


No comments:

Post a Comment